Da se osvoji željena djevojka, i spriječi njena udaja za drugoga, jedne noći tajno se odlazi na mezarje i tu uzima zemlja sa groba. Prikupljena zemlja dobro se umijesi sa čašom vode prikupljene sa sedam različitih izvora, dok ne postane glinasta. Mokri grumen zemlje ostavi se da odstoji neko vrijeme (nekoliko sati) ispod suhog drveta. Sura “Tebet” iz Kur'ana se uči sedam puta, i puše desno i lijevo. Onda se uzima grumen koji se počeo sušiti i podijeli na četrdeset jedan komadić. Nakon što se sedam puta izgovori “Ya Settar” i “Ya Kahhar”, sedam puta za svaki od ovih komada, oni se postavljaju daleko jedan od drugog na četrdeset i jednoj različitoj lokaciji. Onaj ko izvodi čaranje vraća se kući i tajno pomokri prema kući svog rivala. Na kraju se kaže 41 put: “Tuu”.
POGUBNI PRAH
Mrtvačka zemlja se suši na hladnoći i dobro prosije kroz sito. kako bi se taj prah mogao diskretno miješati u hranu ili piće svom rivalu, da bi ga se onesposobilo da oženi voljenu djevojku ili ženu. U ovaj prah dodaje se i malo zdrobljenog sjemena maka i lana. Muškarac koji ovo konzumira sedam puta neće moći imati intimni sa svojom nevjestom danima nakon vjenčanja. Međutim, to se mora učiniti nekoliko dana prije vjenčanja.
Grobljanska zemlja se uzima i posprema u suhoj posudi, koja je prethodno oprana vodom sakupljenom sa sedam izvora. U nju se dodaje mala količina bijelog luka i crnog bibera pa temeljito izgnječi, kako bi se sastojci spojili. Preko ovoga se prelije urin plavokosog dječaka koji još nije napunio sedam godina. Ime osobe na koju se čara izgovori se tri puta i svaki put puhne u zemlju. Sedam puta se kaže “Ja vezujem”, a nakon toga četrdeset jedan put “Ya Kahhar”. Nakon što se zemlja osušila od urina, ona se tajno razbaca po krovu mladoženjine kuće prije prve bračne noći. Sve dok je ta zemlja na krovu, mladoženja je spolno nemoćan, a mladenka jaka i zdrava.
SUZE I SIHIRI
U petak uveče, nakon akšam-namaza, nakon što se uzme šaka zemlje sa sedam različitih mjesta na mezarju, u nju se puhne tri puta udesno i ulijevo uz izgovaranje „ya mevta“. Potom ona osoba koja izvodi čaranje mora preći preko potoka ili rijeke uputivši se na neko pusto mjesto . Tu mora pustiti nekoliko suza da kapnu na mrtvačku zemlju pominjući ime čovjeka koji će biti “vezan” sihirima. Zatim, gledajući tri puta udesno i tri puta ulijevo, kaže “ya sejjid”, “ya kefil” i puše na zemlju. Prilikom prolaska pored kuće u kojoj će se održati svadba, zemlja se dijeli na tri. Dva dijela su postavljena u pravcu svadbene odaje, na dva ugla kuće okrenuta prema glavama mladenaca, a treći dio prosipa se ispred ulaznih vrata. Sedam puta se govori:
Ya Emin,
Ya Muin,
Ya halik'il alemin
Esseydijul murselin
Niyyetim hasil eyle
Maksada vasil eyle
Sin sin sin sin sin sin sin
Na kraju se načine tri koraka nazad, tri koraka udesno, tri koraka ulijevo, i vrač odlazi svojoj kući ravno u krevet.