U arapskoj talismanskoj magiji postoje dva načina konektiranja duhova sa talismanima u cilju njihove aktivacije. Prvi oblik tiče se viših duhova do kojih se dolazi tjelesnom čistoćom, postom i ponavljanjem molitvi određeni broj puta, tokom nekoliko ili više dana. Drugi način je prizivanjem nižih duhova kojima se čarobnjak dodvorava bogohuljenjem i mitom.
Prije magijskog rada potrebno je poduzeti islamsko ritualno pranje (abdest), na bogohulan način, naime, izvodi se sa kravljim mlijekom a u koje je dodata sperma.
Čarobnjak nakon toga odlazi u toalet, noseći hljeb sa sobom, na koji sjedne i piše talismane. Naravno, rad ne počinje dok toalet ne ispuni dim tamjana koji stvara jednu posebnu atmosferu, preciznije rečeno sferu u kojoj se džinni mogu na određeni način materijalizirati ili bar “nahraniti” i tako zadovoljiti.
Na ovaj način on uspijeva navesti duhove da ga poslušaju i izvrše zadatak. Pored tamjana poželjno je zapaliti i krpu na kojoj se nalaze ostaci sperme i vaginalnog sekreta nakon koitusa. Ono što čarobnjak mora paziti jeste da na krpi nije ostatak sekreta njegove supruge nego uvijek mora biti neka druga žena.
Hljeb na kojem je sjedio nakon završetka rada potrebno je dati crnom psu da pojede.
Također, prije pisanja talismana treba pozvati kralja džinna koji tim danom vlada, kako bi se čarobnjak mogao pouzdati u njegov autoritet i pomoć. Ovo je primjer. Govori se: “Hajde, kralju Ahmare, odazovi se i budi mi u pomoći. Naredi svojim slugama da se odazovu i poslušaju moje naredbe. Bog te blagoslovio.”